Ik wil klant/verkooppunt worden
Heb je vragen? Bekijk dan zeker onderstaande vragen en antwoorden. Misschien staat je vraag hier al tussen.
a. Wie kan klant worden?
Iedereen die een confiseriezaak, doopsuikerwinkel, snoepwinkel, bakkerij, horecazaak of een chocolade-gerelateerde zaak uitbaat of gaat uitbaten kan klant worden bij Gust Royal.
b. Hoe kan ik klant worden?
Indien je klant wenst te worden kan je je registeren als nieuwe klant via
deze link.
Via deze weg bezorg je ons al je bedrijfsgegevens krijg je na goedkeuring een login van ons. Je zal merken dat je voor je registratie als nieuwe klant geen prijzen kan zien. Deze prijzen worden pas zichtbaar nadat je bent ingelogd met de inloggegevens die wij je bezorgen.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Nadat je bent ingelogd kan je een bestelling plaatsten door de producten die je wenst in je winkelwagen te plaatsen.
Indien je al je producten in je winkelwagen heeft geplaatst en je je bestelling wil afronden, klik je op ‘bestelling plaatsen’. Hierna wordt je doorgestuurd naar je winkelwagen om je bestelling definitief te plaatsen.
Wat is het minimum dat ik moet afnemen?
Bij ons kan je producten bestellen vanaf €100 (excl. btw).
Indien je bestelling tussen de €100 en €300 euro excl. btw is, rekenen we een transportkost van €27.50 aan.
Vanaf €300 zijn de transportkosten gratis. (Deze tarieven zijn van toepassing voor leveringen binnen België.
Indien je een bestelling wil plaatsen in een ander land, verwijzen wij je graag door naar ‘
Verzenden en afhalen’ – Verzendingen buiten België’.)
Heb je momenteel nog geen zaak, maar wil je wel graag een chocolade gerelateerde winkel openen?
Bij ons kan je natuurlijk terecht voor een breed gamma van chocoladeproducten zoals pralines en thema gerelateerde producten, maar ook voor advies bij het opstarten van je zaak. Wij kunnen je helpen bij het vinden van de geschikte verpakkingen, de gepaste winkelinrichting en meer.
Wij werken niet met een franchisemodel, maar willen onze klanten wel vrijblijvend en adviserend ondersteunen bij het oprichten of het vernieuwen van hun zaak. Aarzel zeker niet om ons te contacteren indien je ons om advies wil vragen.
Ik kan geen prijzen zien. Hoe komt dat?
Dit komt omdat je geen login hebt. Indien je de prijzen wil zien, kan je je registreren via
deze link.
Wij zullen je aanvraag zo snel mogelijk bekijken en je de nodige logingegevens bezorgen na onze goedkeuring.
Ik ben al klant, maar kan toch geen prijzen zien. Hoe komt dat?
Als bestaande klant kunnen wij je zeer gemakkelijk je logingegevens bezorgen.
Indien je deze wenst te ontvangen kan je je via volgende link registreren en dan bezorgen wij je de nodige gegevens zodat je je kan inloggen en de prijzen kan zien.
Ik heb jullie producten bekeken op jullie website en wil graag stalen ontvangen.
Indien je graag stalen wil ontvangen, kan je het contactformulier via
deze link invullen.
Gelieve hierbij te vermelden van welke producten je graag een staal ontvangt en dan bezorgen wij je deze. Belangrijk hierbij is dat je je bedrijfsgegevens vermeldt en het adres waarop je deze graag ontvangt.
Ik wil graag een chocoladeproduct/praline op maat laten maken.
Laat je graag een bepaalde praline of chocoladeproduct op maat maken (eigen smaak en afwerking)?
Contacteer ons dan zeker via
ons contactformulier. Bij Gust Royal bestaat er zeker een mogelijkheid om in overleg een product op maat te creëren.
Hoe lang zijn de producten houdbaar?
Om de houdbaarheid van een bepaald product te kennen kan je de technische fiches bij al onze producten raadplegen. Deze vind je als bijlage bij het product.
Waar vind ik informatie omtrent allergenen terug?
Om de allergenen van een bepaald product te kennen kan je de technische fiches bij al onze producten raadplegen. Deze vind je als bijlage bij het product.
Je kan ook op de website per categorie zoeken op bepaalde allergenen.
Waar vind ik de technische fiches van jullie producten terug? Welke informatie vind ik hierop terug?
De technische fiches vind je terug bij de producten als bijlage. Op deze technische fiches vind je alle informatie met betrekking tot de houdbaarheid, allergenen en ingrediënten
Hebben jullie suikervrije chocoladeproducten?
Wij hebben sinds kort een assortiment van suikervrije producten. De suikervrije chocolade waarmee wij werken bevat maltitol.
Voor bepaalde vullingen maken wij gebruik van een andere aanvullende natuurlijke suikervervanger die 75% minder calorieën bevat en geschikt is voor de verschillende soorten diabetes.
Welke chocolade gebruiken jullie voor jullie producten?
Wij maken gebruik van echte Belgische Callebaut chocolade. Als melkchocolade gebruiken wij referentie 823, als pure chocolade gebruiken wij referentie 811 en als witte chocolade maken wij gebruik van referentie W2. Dit zijn de meest kwalitatieve chocoladerecepten in het gamma van Callebaut. Dit betekent dat deze referenties voor 100% van boon tot chocolade vervaardigd worden in België.
Ook steunen wij via deze weg door de aankoop van deze specifieke referenties, met ons volledige assortiment, het Cacao Horizons project van Callebaut.
Kan ik de producten komen bekijken in jullie bedrijf?
Indien u wenst kan u een bezoek brengen aan onze winkel om kennis te maken met onze producten. Onze winkel is gelegen in Berlaar-Heikant (provincie Antwerpen) en is geopend van dinsdag tot en met zaterdag van 10u tot 18u.
Graag maken wij met een afspraak om op een rustig tijdstip u meer te vertellen over onze producten en onze werking, maar ook om u kennis te laten maken met de verschillende smaken uit ons assortiment.
Wat is de leveringstermijn van mijn bestelling?
De leveringstermijn van ons standaard assortiment is maximaal 5 werkdagen. Indien er een bepaald product niet voorradig is en niet binnen de 5 werkdagen kan worden geleverd brengen wij je op de hoogte.
Voor de themaproducten gelden er andere leveringstermijnen. Bij deze producten zal steeds een datum vermeld worden waarin deze geleverd worden. Voor Pasen zal dit steeds ongeveer 6 weken op voorhand geleverd worden.